Гурток «Юні журналісти» (керівник Л. М. Говійна)

«Я у світі і світ навколо мене. Хто Я?» 

З чого починається Людина? З усвідомлення власного «Я», з усвідомлення свого місця у світі. Яке воно? Відповісти на це запитання складно навіть для дорослих, не кажучи вже про дітей, тим більше молодшого шкільного віку. Але учні школи «Унікум» справилися з цим завданням напрочуд легко. Напевне через те, що абсолютно всі наші школярі – унікальні. А серед цих унікальних є унікуми, які світ бачать так, що захоплює подих. Вони бачать і відчувають те, чого не бачимо, а головне – не відчуваємо ми, дорослі.

В українців вважається, що діти до 7-8 років у стані ангелів, яким дано бачити паралельні світи, розуміти мову живих істот, рослин, спілкуватися з Богом. Таке враження, що для наших учнів цей стан подовжено.

Тож читайте, шановні читачі, вдумливо, бо у них ще не вистачає словникового запасу, щоб описати все. Тож читайте не тільки у рядках, а й між рядками і…вчіться у дітей тому, що самі втратили. За кожним словом у них – різні світи. Читайте – і пізнавайте.

(Правопис авторів не змінено, лише внесені орфографічні правки для кращого розуміння думки ).

Таїсія Савицька, 4-А клас

Я… це дівчинка, якій десять років. Я із задоволенням іду на навчання. Моє найбільше захоплення в житті – це теніс. Я горджуся одним вчинком у своєму житті. Загалом-то їх у мене багато, але цей торкнувся серця.

Ми з мамою проходили біля магазину «Епіцентр» і почули «мяв», знову «мяв»… «мяв»! Ми роздивилися – і побачили кошеня, яке сиділо на дереві і безперестанку жалібно нявчало. Нявчало воно тому, що гілка тріснула і кошеня ось-ось мало впасти. Але ми з мамою вчасно витягнули його звідти і забрали додому.

Ой, щось я затягнула з історією. Вчусь я в школі № 30 «Унікум».

Нагорна Анна, 4-А клас

Хто така я? Я – дівчинка. І звуть мене Аня. Моє прізвище Нагорна.

Я живу в Україні, у місті Суми. Ходжу до музичної школи вчитися грі на фортепіано й гітарі. Ще я займаюся спортом, дуже дивним видом. «Флай-йога» називається. Деякі люди навіть назви такої не знають! На флай-йозі ми займаємося у спеціальних гамаках. Інші люди кажуть, що я вибрала дуже дивний спорт. Так воно і є.

А так, то я проста дівчинка, з русявим волоссям і двома ямочками на щоках. У мене синьо-сірі очі, із зеленими вкрапленнями. Я майже завжди усміхнена. Мої друзі дуже мене за це люблять. Я люблю мріяти і вигадувати. Люблю робити різні поробки. Багато чому ще хочу навчитися: шити іграшки, вишивати, їздити верхи на конях…І так далі…

Мама каже, що я не зможу всьому навчитися. І я їй вірю. Моя мама ду-у-же добра! Вона така ж весела, як і я. І мені це подобається. Вона шиє і продає м’які іграшки. У неї я і хочу навчитися шити та вишивати.

Ой…Забула написати про те, як я дуже люблю писати. Писати різні розповіді – ось, як цю. Коли я починаю писати, то заглиблююсь у розповідь з головою. Цю розповідь пишу також, поринувши кудись углиб. Ну от і все. Ось така я уся!

Мальцев Захар, 4-А клас

Мене звуть Захар. Мені дев’ять років. У мене багато успіхів та захоплень. У мене дуже добре виходять шкільні навчання, наприклад: математика, навколишній світ і ще багато іншого. Ще я захоплююсь футболом і біговим навчанням.

Я дуже енергійний та веселий. Хочу досягнути успіхів у англійській мові.

Я хочу досягнути різних успіхів.

Птіцина Маша, 4-А клас

  Мене звуть Маша. Мені дев’ять років. Я захоплююсь гімнастикою. У мене добрий характер. Ми сім’єю любимо їздити на велосипеді і гуляти на вулиці. Ще я люблю тортики.

У мене є собака. Він дуже добрий. Коли мені сумно, то мій собака піднімає мені настрій.

Коли я виросту, то хочу стати дуже добрим модельєром.

Дубровіна Катерина, 4-А клас

  Хто така я? Я – Дубровіна Катерина, мені 9 років. Я живу в місті Суми.

Я добра і завжди прагну справедливості. Батьки кажуть, що я актриса. Може, це й так…

Я займаюсь танцями, англійською мовою, фігурним катанням та акторською майстерністю. У вільний час я читаю , малюю, граю в настольні ігри.

У майбутньому я хочу стати журналістом, або тренером з фігурного катання, але все може змінитися. Може, я справді стану актрисою…

Крючковенко Софія, 4-А клас

  Мене звуть Софія. Мені буде 10 років. Я захоплююсь танцями. Мені дуже подобається танцювати у школі. Маю успіхи з малювання. Моя матуся хотіла віддати мене на малювання. Але я не дуже успішна в математиці.

У майбутньому я хочу стати перукарем або вчителем.

Пазинич Емілія, 4-А клас

Мене звуть Емма. Я звичайна дівчинка. Ходжу у музичну школу та на танці. Мені 9 років. У школі я вчусь на «добре». Мої улюблені уроки: музика, українська мова, читання, російська мова та літературне читання.

Мої улюблені уроки у музичній школі: вокал, хор і фортепіано. Моя сім’я полюбляє звірів, тому в мене є собака.

Мама у мене – Женя, тато – Роман. У мене є найкраща подруга Марта. Ми з нею в одному класі. У школу я ходжу зі своєю сусідкою Лізою. Ми з нею найкращі подруги. Ось така я дівчинка.

Чепуренко Єлизавета, 4-А клас

Привіт, мене звуть Ліза. Я захоплююсь танцями, вокалом та футболом. Мій улюблений урок – англійська мова. Моя улюблена тварина – кінь. Я навчаюсь у 30-й школі, а її назва «Унікум». Я дуже люблю свою сім’ю. Я хочу рятувати тварин, коли виросту.

Уварова Тетяна, 4-А клас

  Мене звати Таня. Я обожнюю танцювати і співати. Мені подобається грати на свіжому повітрі. Я горджусь своїми медалями за перші місця. Мені дуже легко знаходити нових друзів. У мене є брат Андрій, мама Оксана і тато Сергій.

Солодовник Олександра, 4-А клас

  Мене звати Олександра. Я живу в місті Суми. Захоплююсь малюванням та ліпленням з пластиліну. Я дуже творча людина. Мені кажуть деякі діти, що я добра. Я не дружу з англійською мовою. Хочу стати дизайнером одягу. У мене є морська свинка Скіні, його звати Хруся. От яка я!

Прокоф’єв Тимофій, 4-А клас

  Хто такий я? Я живу у місті Суми. Я не дуже скромний і не дуже слухняний. Моє захоплення – плавання. Я дуже гарно співаю.

Я мрію стати пілотом. І моя улюблена гра Сlashot Сloins та Сlash Royale.

Мартиненко Софія, 4-А клас

  Мене звуть Софія. Я живу в місті Суми. Я вчуся в тридцятій школі. Мій найулюбленіший урок – музика. Моє хобі – танці. Ще я захоплююсь природою і творчістю у школі. Я дуже творча. Кілька разів робила мамі подарунки або готую їсти. Я добра. У вільний час я читаю книги.

Ще ми з подружкою лазимо по деревах. А одного разу ми у дворі зробили пікнік. Я дуже хочу стати пекарем. Я дуже хочу, щоб моя мрія здійснилася.

 

Костень Тимофій, 4-Г клас

Я вчусь у 4-Г класі. Я полюбляю грати на вулиці. Я хотів, щоб я робив учителем. Мені подобається вчитися і малювати. Мені дуже подобається школа. У мене багато друзів. Я люблю грати в рухливі ігри.

Курганський Матвій, 3-А клас

1.Я в навколишньому світі. 2. Мені дуже подобається у світі. 3. Я правильно спрямував крок. 4. Я прогулююсь по лісу. 5. Я веселий, бігаю, стрибаю. 6. Там було зовсім не холодно. 7. По лісу гуляють і білочки. 8. Тут дуже весело. 9. Тут ходить ведмідь. 10. Мені дуже подобається жити.

Сюркало Нікіта, 3-А клас

Я в навколишньому світі. Я літав літаком з татом і мамою в Мексику. Там було так красиво! Я побачив мексиканців. Я пізнав світ, побачив як живуть мексиканці, як вони себе розважають. У Мексиці дуже смачна їжа. Ми жили у прекрасному готелі. Мені дуже сподобалося!

Кучерявенко Сергій, 4-А клас

Мене звуть Сергій. Мені 9 років. Я живу в Україні, в місті Суми. Я вчусь у школі № 30 «Унікум». У мене є такі риси характеру: неслухняність, доброта, турбота. Я вмію заводити друзів, вмію знаходити спільну мову зі своїми новими друзями. Мене захоплює майнкрафт та os go. У мене є кішка, собака та рибки.

Я в майбутньому мрію стати хакером чи інженером, може, журналістом. Дякую за увагу!

Нагорна Єлизавета, 3-А клас

  Я в навколишньому світі. Я бачу швидкого зайця та красиву білочку. Ось невеликий боровичок, а ось лисичка тільки їстівна. Я сіла на пеньок та послухала концерт, концерт вовків. У-у-у-у. Ой, вже ніч.

Ой, мені пора бігти на вечерю.

Демура Євген, 3-Б клас

  Я живу в Україні. Моє любиме місце – школа. Я люблю читати і малювати., а ще я люблю писати казки. Я мрію стати вченим.

Король Андрій, 3-А клас

Я в навколишньому світі. Я поїду в ліс. Посаджу квіти, дерева поллю. Приберу сміття. Побачив джерельце. Приберу сміття і там.

Козлов Всеволод, 3-А клас

Якось мандрівник з Непалу збирався в гори, а саме – на гору Еверест. Ішов-ішов та раптом побачив вночі село, в якому він збирався переночувати. Вранці він вирішив найняти собі чоловіка, який проведе його на гору Еверест. Вони разом пішли купувати їжу, а саме: яйця, хліб, масло, воду.

І розпочали вони йти о 8:30. Вони йшли, йшли, йшли. Вирішили пообідати. І вже о 16:00 стало видно верхівку гори. Нарешті вони добралися до Евереста і там встановили Непальський прапор. І вони стали легендою в усьому світі.

Скирта А   , 3-А клас

Я в навколишньому світі. Мені дуже подобається осінь. Ми з матусею були в осінньому лісі, доки татусь збирав гриби. Він зібрав лисички, опеньки, «боровики». Ми відвезли додому багато грибів. Ми їх їли. Було дуже смачно. У лісі дуже сподобалося!

А ви їздили у ліс? Вам сподобалося?

Зінченко Ніка, 3-Б

Я живу у місті Суми. В Сумах дуже красива природа. Я дуже люблю Суми. Україна, я так гадаю, що вона найкраща. У Києві дуже красиво! Я хочу жити в Києві. У світі багато країн, але Україна – найкраща!

Товстуха Оля, 3-Б клас

Я живу в городе Сумы. Сумы – это мой родной город . В этом городе есть много чего интересного. Например, Альтанка. Что интересно, Альтанка сделана без единого гвоздика! Еще я люблю школу, где я учусь. Мальчики у нас играют в футбол, а мы, девочки, прыгаем на колесах.

Танчик Злата, 3-А клас

Я в навколишньому світі. У один прекрасний день я пішла до лісу. Там було так тихо, красиво і я побачила там котика. Він був такий милий, біленький, такий красивий! Я його взяла на руки. Він полежав трохи і побіг від мене. Я за ним побігла, коли ж він зупинився. А там було 6 таких кошенят! Я була здивована і забрала їх усіх.

Кригін Євгеній, 4-Д клас

В мире есть много разных деревьев, например: молочное, колбасное, керосиновое, дерево спрут. Самое большое дерево из перечисленных это баобаб. Оно настолько широкое, что его даже 10 человек не обхватят. Но бывают еще и комнатные растения: цветы, фикус, декоративные цветы. Природа делает все, чтобы земля была как можно чище. Одним словом, «Берегите природу!».

 

 

 

 

Проект “Мультилінгвальна освіта”

В рамках проекту  мультилінгвальної освіти “English with pleasure” учні 4 – А та 4 – Д класів упродовж жовтня місяця вивчали тему ”School and Teachers”. Під час роботи над темою діти під керівництвом вихователів ГПД Литвиненко І.В. та Тараповської М.Д. створювали постери із зображенням найкращого вчителя, складали ідеальний розклад уроків, брали участь у вікторинах та знімали відео.

Робота гуртка англійської мови “English Home” (4 класи)

З постійних форм організації позакласної роботи з англійської мови доцільною є організація роботи гуртка. В позакласній діяльності вчитель отримує можливість встановити більш тісний і дружній контакт з дітьми, що знімає труднощі в спілкуванні, допомагає активізувати комунікативну і творчу діяльність учнів. Такий підхід дає змогу дитині самоствердитися, забезпечує успіх,а це в свою чергу є необхідною умовою мотивації для подальшого вивчення іноземної мови.
Гурткова робота має важливе значення в процесі оволодіння знаннями. При цьому для дітей молодшого шкільного віку найбільш ефективною є форма інтелектуальної розвиваючої гри. Враховуючи особливості нестійкої уваги даної вікової групи створення динамічної роботи являється одним із завдань роботи гуртка. Форми і методи роботи, що пропонуються, змушують учнів повторювати раніше вивчений матеріал, учні практикуються у використанні іноземної мови в різних учбових ситуаціях, знайомляться з традиціями та культурою іншомовних країн, розширюють свій світогляд.
Керівник гуртка є співучасником, «диригентом», направляючим роботу в потрібне русло. Основними видами гурткової роботи є розучування віршів та пісень, скоромовок та прислів’їв, опрацювання інтерактивних розвиваючих настільних та рухливих ігор, аудіювання, читання та драматизація казок і їх фрагментів. Діти самі стають письменниками та поетами, складаючи власні вірші та казки.

Мета роботи гуртка:
-поглиблювати знання з предмету;
-розвивати мовленнєві комунікативні навички учнів;
-розширювати лексичний запас;
-підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови;
-вчити культурі спілкування.

Завдання гуртка:
Створити умови для формування і вдосконалення особистості, орієнтованої на творче застосування своїх знань в різних сферах діяльності.

img_3112 img_3113

img_3116 img_3119

 Хореографічний гурток «Росточок»

Методика занять спрямована на виявлення танцювальних здібностей дитини, розвитку відчуття ритму та координації рухів, уміння повноцінно сприймати мистецтво танцю та виховувати художній смак. Основними напрямками роботи колективу є класичний та народний танець. Класичний танець виховує високу культуру виконання рухів,надає їм легкості, гнучкості, укріплення м’яз, що необхідно для виконання народних танців. Народний танець знайомить дітей з різними видами народної хореографії. Керівник гуртка  Христенко В. Ф. на своїх уроках вдало застосовує екзерсис  біля станка та на середині залу. У своїй діяльності викладач використовує Міністерську програму з хореографічного навчання у початкових класах загальноосвітніх шкіл та шкіл нового типу  А.П. Тараканова, Л.Ф. Климчук.

dsc06476

 

Театральний гурток фантазія

Основною метою роботи театрального гуртка «Фантазія» є виховання у дітей гуманістичних, загальнолюдських, патріотичних почуттів засобами театрального мистецтва, а також пробудження у школярів молодшого шкільного віку інтересу до сценічної діяльності, розвиток акторських природних здібностей, формування навичок і вмінь сценічної взаємодії.

Творчі завдання театрального гуртка:

– виховання художньої уяви, творчої ініціативи, емоційної гнучкості та культури мови;

– набуття елементарних навичок володіння голосом;

– розвиток та вдосконалення психофізичного апарату гуртківця;

– розвиток художнього смаку, творчої фантазії;

– збагачення асоціативного мислення, яке є основою творчості.

dscn5957 dscn8022