Структура методичної роботи у 2017-2018 н.р.

  • Школа професійної адаптації, керівник Діденко Т.В.,
  • Школа інноваційних технологій, керівник Марченко Ю.О.,
  • Творча група (експериментальна робота) «На крилах успіху», керівник Підопригора Н.О;
  • Творча група «Мультилінгвальна освіта», керівник Харченко А.О.,
  • Творча група «Соціальна згуртованість», керівник Захарченко М.О.,
  • Школа сприяння здоров’ю, керівник Антонова Л.А.;
  • методичне об’єднання вчителів початкових класів, керівник

Турченюк С.М.

Склад науково-методичної ради школи

 Голова ради: Сопіна Л.М., директор школи;

Члени ради: Підопригора Н.О., заступник директора з НВР;

Гордієнко Т. М., заступник директора з НВР;

Бойко О.В., заступник директора з НВР;

Турченюк С.М., керівник МО вчителів початкових класів;

Морозова О. Г., керівник МО вчителів англійської мови;

Скорик Т. М., керівник МО вихователів ГПД;

Антонова Л.А., соціальний педагог;

Захарченко М.Г., практичний психолог;

Калашник Н. М., вчитель початкових класів, вчитель – методист;

Діденко Т. В., вчитель початкових класів, вчитель – методист;

Харченко А.О., вчитель англійської мови;

Марченко Ю.О., вчитель початкових класів;

Власенко О. В., завідувач бібліотекою.

 

Школа професійної адаптації,

Діденко Т.В. – керівник групи;

Молоді педагоги                                            Наставники

Шедеменко А.І.                                            Полулях В.М.

Марченко Ю.О.                                           Калашник Н.М.

Озмитель М.М.                                           Турченюк С.М.

Садова О.І.                                                  Цьома Л.П.

Демченко Т.Г.                                             Скорик Т.М.

Прохоренко Ю.С.                                         Федорова Н.Л.

Васюкова О.Б.                                               Безрук С.Л.

 

Школа інноваційних технологій

Марченко Ю.О. –керівник групи;

Бойко О.В., вчитель початкових класів;

Калашник Н. М., вчитель початкових класів, вчитель –методист;

Матвієнко О.А., вчитель англійської мови.

 

Творча група (експериментальна робота)

«На крилах успіху»

Підопригора Н.О. – керівник групи;

Озмитель М.М., вчитель початкових класів;

Садова О.І., вчитель початкових класів;

Захарченко М.Г., практичний психолог;

Шедеменко А.І., вчитель початкових класів.

 

Творча група «Мультилінгвальна освіта»

 Харченко А.О.-керівник групи;

Литвиненко І.В., вихователь групи продовженого дня;

Ткаченко І.В., вихователь групи продовженого дня;

Тараповська М.Д., вихователь групи продовженого дня.

 

Творча група «Соціальна згуртованість»

Захарченко М.Г. –керівник групи;

Безрук С.Л., вихователь групи продовженого дня,

Гребінь М.В., вчитель англійської мови;

Демченко Т.Г., вихователь групи продовженого дня.

 

Творча група «Школа сприяння здоровю»

Антонова Л.А. –керівсник групи;

Бондар І.В., вчитель фізичної культури;

Христенко В.Ф., вчитель хореографії;

Федорова Н.Л., вихователь групи продовженого дня;

Васильченко М.А., вихователь групи продовженого дня;

Масюкова Г.І., вчитель початкових класів.

 

Методична проблема навчального закладу

та шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів школи.

«Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей молодших школярів на засадах особистісно – орієнтованого та діяльнісного підходів»

Інноваційна діяльність

                    «Науково-методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень –  1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків».

    Мета:  формування та змістовне наповнення сучасного електронно-інформаційного навчального середовища системи загальної середньої освіти, створення необхідних соціальних, психологічних, педагогічних умов для забезпечення доступу учнів до сучасних освітніх ресурсів, формування в них компетенцій і навичок ХХІ століття, підвищення конкурентоспроможності вчителів у сфері проектних, розвивальних, дослідницьких методів навчання із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.  

     Основні завдання інновації:

      Розвиток пізнавальних та дослідницьких умінь учнів, інформаційно-комунікаційної, соціальної та інших освітніх компетенцій.   

     Результати інновації:

   Результати роботи за проектом «1учень – 1 комп’ютер» на даному етапі дозволяють стверджувати, що використання нетбуків оптимізує навчально-виховний процес. Навіть мультимедійна візуалізація уроку економить час, сприяє швидкому та стійкому формуванню вмінь та навичок. Ілюстрування задач, різноманітних завдань, в тому числі й ігрових, з використанням комп’ютера пришвидшує темп уроку, дозволяє вирішити набагато більше навчальних задач.

    Використання комп’ютера в початковій школі можливо і необхідно, воно сприяє підвищенню інтересу до навчання, його ефективності, розвиває дитину всебічно. Комп’ютерні програми залучають дітей до розвиваючої діяльності, формують інформаційну культуру, знання та вміння користуватися комп’ютерною технікою.                 Використання комп’ютерних технологій дозволяє ставити перед учнями початкової школи пізнавальні та творчі завдання та допомагає їм розв’язувати їх з опорою на наочність. Сьогодні комп’ютерні технології  можна вважати тим новим способом передачі знань, який відповідає якісно новому змісту навчання та розвитку дитини. Цей спосіб дозволяє дитині з інтересом навчатися, знаходити джерела інформації, виховує самостійність та відповідальність при отриманні нових знань, сприяє розвитку інтелектуальної діяльності