Відкрий урок пройшов вдало:учні із задоволення виконували завдання і відповідали на запитання. Батьки пильно слідкували за своїми дітьми, адже англійська мова у нашій школі вивчається поглиблено.
Загадки, що пропонувалися учням на “Warming-up” сприяють розвиткові навичків аудіювання та критичного мислення школярів.
Після розміщення тварин по континентах учні розповідали про місце проживання різних тварин (монологічне мовлення). Для первинного контролю розуміння прослуханого тексту “An Australian desert” учні відповідали на запитання: “What plan did the turkey have?”, а для вторинного контролю розуміння тексту для аудіювання діти переказували його зміст з опорою на малюнки та значення під ними.
Текст для читання ознайомив учнів з лексико-граматичними структурно-змістовними, лінгвостилістичними та лінгвокраїнознавчими особливостями. Передтекстове завдання було спрямоване на прогнозування змісту прочитаного. Виконуючи завдання T/F на післятекстовому етапі учні розпізнавали та диференціювали різні граматичні явища, а також вчилися оволодівати пошуковими діями під час читання.
Задаючи запитання експерту з життя тварин учні розширили свій загальний світогляд. А завдяки тому, що діти утворювали ці запитання з розрізнених слів, вони вживали різноманітний лексико-граматичний матеріал.
Пісня “Alice, the Camel”, яку співали учні, сприяє їх релаксації, а також активізації лексики з теми «Частини тіла тварин».
Виконуючи завдання на картах (роздатковий матеріал) учні згадували тварин, які мешкають в горах, пустелі, в морі тощо.
Для проведення рефлексії увазі учнів пропонувалася підстановча таблиця, завдяки якій їм було легше висловлювати власні думки.
Отже, ми бачимо, що даний урок сприяє розширенню загального світогляду учнів, толерантному ставленню учнів до тварин та любові до них. На етапі рефлексії самі учні відмітили урок як цікавий.