Позиція учня на уроці
Найголовніше на уроці англійської мови, як і на будь-якому іншому, активна позиція учня.
Сучасний урок характеризується високою активністю учня.
Ось чому ми, вчителі англійської мови, намагаємося забезпечувати інтенсифікацію мовленнєво-мисленнєвої діяльності, яка підтримує в учня постійну мотиваційну готовність висловити своє ставлення до явищ реальної дійсності, дізнатися щось нове.
При наявності постійної внутрішньої готовності учень вправляється говорінні навіть тоді, коли мовчить, адже відбувається внутрішнє приговорювання.
Специфіка предмету полягає в тому, що іншомовній діяльності не можна навчити, її можна лише навчитися.
Адже, не випадково, видатний К.Д. Ушинський говорив, що навчання завжди було і залишається працею, але працею, яка наповнена думками.
На уроці англійської мови присутні всі 4 види мовленнєвої діяльності, а саме: аудіювання, говоріння, читання, письмо.
Таким чином, ми бачимо, що урок іноземної мови – комплексний і тому дотримання одних рис зумовлено дотриманням інших.