Квест-гра з правил дорожнього руху «В пошуках скарбів»
Мета: Пропаганда основ безпечної поведінки на дорозі, вивчення дорожніх правил через гру
Завдання: закріпити знання дітей про дорожніх знаках, про призначення світлофора і його сигналах, закріпити знання дітей з правил безпечної поведінки в навколишньому світі. Розвивати мислення, увагу, пам’ять, мовну активність, продовжити формування інтересу до вивчення правил дорожнього руху за допомогоюігор.
Опис гри: діти отримують записки із завданнями по ПДР, за кожне правильно виконане завдання команди будуть отримувати золоті піастри. А в кінці подорожі разом вони знайдуть піратський скарб. Група ділиться на три команди кораблів. Команди кораблів відправляються на пошуки скарбу, шукають записки, виконуютьзавдання і отримують золоті піастри. В кінці подорожі їх чекають скарби.
Зміст записок:
- На карті:На три команди розділіться в шлях швидше ви пуститеся! Всі завдання виконуються і піастри отримуйте! Що б скарб вам знайти, випробувань багатодоведеться пройти та найти в 10 секретних місцях записки, що давно там лежать! По карті сміливо ви йдіть, друзів з собою всіх візьміть, в дорозі будьте один одному підмогою, сміливо крокуйте по стрілці суворої! Якщо чесно все пройти,то можна навіть скарб знайти.
- Команда «Зелений»Команда «Жовтий» Команда «Червоний»
Записка №2 Що б не збитися вам зі шляху сигнали світлофора повтори! Гра «червоний-жовтий-зелений».На зелений сигнал діти біжать, на жовтий – спокійно марширують на місці, на червоний сигнал діти стоять зі схрещеними руками.
Записка №3 Щоб було все в порядку відгадай-ка загадки: якщо так кричите дружно- Це я, це я, це все мої друзі! якщо буде «ні» відповідь, все мовчите ви у відповідь:
Хто з вас йде вперед
Тільки там, де перехід? (Це я, це я, це все мої друзі)
Хто з вас у вагоні тісному
Поступився бабусі місцем? (Це я, це я, це все мої друзі)
Щоб провітритися в тролейбусі трошки,
Хто і голову, і тулуб висунув в віконце? (Діти мовчать)
Хто біжить вперед так скоро,
Що не бачить світлофора? (Діти мовчать)
Знає хто, що світло зелений означає:
По дорозі кожен сміливо нехай крокує? (Це я, це я, це все мої друзі)
Хто поблизу проїжджої частини
Весело ганяє м’ячик? (Діти мовчать)
Записка №4 змагання швидкостей, машини заплави скоріше! Яка команда всіх швидше? На гонках з’ясуємо скоріше! Вправа з накручуємо мотузки прив’язаною до машини на палочку- хто швидше.
Записка №5 Дорожня азбука не так вже проста! Ви знаки повторіть поки!
(вихователь показує знаки і загадує загадки)
Я хочу запитати про знак,
Намальований знак ось так.
У трикутнику хлопці
З усіх ніг біжать кудись.
( «Обережно, діти!»)
Йшли з саду ми додому,
Бачимо, знак на бруківці:
Коло, всередині велосипед,
Нічого іншого немає!
( «Велосипедна доріжка»)
Машини мчать щодуху,
І раптом назустріч знак:
Зображено на ньому паркан.
Я тру очі, дивлюся в упор,
Шосе закрито на замок.
А що це за знак?
( «Ж / д переїзд зі шлагбаумом»)
Ось гурток з облямівкою червоного,
А всередині малюнка немає.
Може, дівчата прекрасної
Повинен бути всередині портрет?
Коло порожній взимку і влітку,
Як же знак зветься цей?
( «Рух заборонено»)
Людина, що йде в чорному,
Червоної рискою закреслити.
І дорога, на кшталт, але
Тут ходити заборонено!
( «Рух пішоходів заборонено»)
У трикутнику – два братики
Всі кудись мчать, мчать.
Найважливіший знак на світлі –
Це просто поруч.
( «Діти»)
У синьому колі пішохід
Чи не поспішає, йде.
Доріжка безпечна,
Тут йому не страшно.
( «Пішохідна доріжка»)
Що за знак такий висить?
Стоп – машинам він велить.
Пішохід! йдіть відважно
По доріжках чорно-білим.
( «Пішохідний перехід»)
Можна зустріти знак такої
На дорозі швидкісний,
Де великих розмірів яма,
І ходити небезпечно прямо,
Там, де будується район,
Школа, будинок иль стадіон.
( «Дорожні роботи»)
Ходять сміливо молодий і старий,
Навіть кішки і собаки.
Тільки тут не тротуар –
Справа все в дорожньому знаку.
( «Пішохідна доріжка»)
Заболів живіт у Роми,
Чи не дійти йому до будинку.
У ситуації такої
Потрібно знак знайти.
Який?
( «Пункт першої медичної допомоги)
Записка №6 Жезл цей не простий ти передай його рукою, поки музика грає жезл по колу гуляє, хто в тиші його візьме, той з кола і піде!
кожна команда встає в коло і передає жезл поки грає музика, як тільки музика замовкає той у кого в руках жезл залишає коло.
Записка №7 Що б рухатися вперед нам терміново потрібен перехід! Командам необхідно, хто швидше, з білих і чорних листів викласти пішохідний перехід.
Записка №8 Спецслужби терміново назви і номера їх повтори! Повторення номерів спецслужб 112, 101, 102,103,104, назви служби і випадки коли їх викликають.
Записка №9. Ну, ось уже кінець шляху, давайте все згадаємо і повторимо! Повтор всіх правил дорожнього руху, які сьогодні використовувалися в квесті та які відомідітям.
записка №10. Щоб отримати скриня зі скарбами, потрібно голосно і дружно крикнути «Раз, два, три».
Завдання:
Записка №2 Щоб не збитися вам зі шляху сигнали світлофора повтори!
Записка №3 Щоб було все в порядку відгадай-ка загадки: якщо так кричите дружно- Це я, це я, це все мої друзі! якщо буде «ні» відповідь, все мовчите ви у відповідь
Записка №4 змагання швидкостей, машини заплави скоріше! Яка команда всіх швидше? На гонках з’ясуємо скоріше!
Записка №5 Дорожня азбука не так вже проста! Ви знаки повторіть поки!
Записка №6 Жезл цей не простий ти передай його рукою, поки музика грає жезл по колу гуляє, хто в тиші його візьме, той з кола і піде!
Записка №7 Що б рухатися вперед нам терміново потрібен перехід!
Записка №8 Спецслужби терміново назви і номера їх повтори!
Записка №9. Ну, ось уже кінець шляху, давайте все згадаємо і повторимо!
Записка №10 Щоб отримати скриня зі скарбами, потрібно голосно і дружно крикнути «Раз, два, три».
Привітання учасників та нагородження сувенірами зі скрині.