«Посортуй слова»
Учитель об’єднує клас у 2 команди. Кожна з команд отримує набір флеш-карток з малюнками. Потрібно розмістити картки у відповідні конверти (слова повинні містити звуки, написані на конвертах). Перемагає команда, яка першою впоралася із завданням і виконала його правильно.
« Playing Airplane» [v]
Учитель: Діти, а ви коли не будь грали у «літачка»? Напевно ви розправляли ручки як крила, нахилялися вперед, ніби ви вже летите. Англійські діти теж полюбляють гратися в «літачка», тільки вони замість звука [ж] промовляють звук [v]. Давайте пограємо в англійського «літачка».
The plane is travelling up in the sky
vvv – vvv – vvv.
Moving so fast and ever so high
vvv – vvv – vvv.
Over the land and over the sea
vvv – vvv – vvv.
But we always come back in time for tea
vvv – vvv – vvv.
«Go, my little pony, go!» [ou]
Вчитель: Діти, ви коли не будь бачили поні? Звичайно, так. В Англії дуже полюбляють цю
тваринку. Ось чому, коли маленькі англійці граються, вони уявляють , що граються з поні. Вони
навіть вигадали віршика, щоб конячка швидше бігла:
Go, my little pony, go!
Go! Go! Go!
Go, my little pony, go!
Go! Go! Go! Gallop, pony, gallop, go!
В цю гру можна навіть грати з рухами, використовуючи її як фізкультхвилинку.
«Monkey Talk.» [ð]
Мені здається¸ що ви дуже добре можете зобразити мавпочку. Мавпочки в Англії розмовляють
англійською мовою. І коли вони промовляють звук [ð] вони намагаються зробити це правильно, що навіть язичка всім показують. Сердиті мавпочки кричать: “They, they, they”, а навчена мавпочка, говорить, як співає: “Thee, Thee, Thee”
Little monkey in the tree
This is what he says to me,
Thee, thee, thee”.
Monkey jumps from limb to limb
While I chatter back to him:
“Thee, thee, thee
They, they, they”.
«Відгадай»
З-поміж учнів учитель обирає одного ведучого, який загадує, що в нього є якась річ (чи тварина). Інші учні ставлять запитання, намагаючись відгадати, що має ведучий. Учень, який відгадав, стає ведучим.
Наприклад:
Have you a cat? No, I haven’t.
Have you a dog? No, I haven’t.
Have you a box? No, I haven’t.
Have you a rabbit? No, I haven’t.
Have you a squirrel? No, I haven’t.
«Що малює вчитель?»
Учитель малює на дошці картину. Після кожного нового елемента учні намагаються відгадати, що буде зображено на малюнку. Перемагає той, хто
першим здогадався, що малює вчитель.
“Pass the card”
Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попереднє слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть
вимовляти: “I have а…”/ “I have а… and а…”
«Simon says»
Для гри знадобиться лялька, що виконуватиме роль Саймона. Вчитель пояснює учням: «Children, look at this man. His name is Simon. And he is a teacher now. You must obey only his commands. Simon says, «Stand up!» Good! Simon says, «Hands up!» Good! Sit down! Why did you sit down? Simon did not say, «Sit down». Remember – Simon is a teacher».
Учні повинні виконувати команди тільки в тому випадку, якщо їй передують слова «Simon says».
«Порівняй»
На дошці кріпиться картина чи малюнок. Учитель описує картину, припускаючись помилок та неточностей у висловлюванні. Учні повинні назвати невідповідності зображеного малюнка й опису вчителя. За кожну зауважену невідповідність зараховується один бал. Перемагає той учень,
котрий набирає найбільшу кількість балів.
«Чий портрет?»
Учитель робить словесний портрет учня. Наприклад: «She is a tall girl with fair hair and grey eyes. She likes learning English and History. Her hobby is knitting». Учні повинні здогадатися, про кого з однокласників йдеться. Хто здогадується першим, стає ведучим.