Добру казку я пам’ятаю з дитинства,
Хочу, щоб казку побачили й ви.
Нехай підкрадеться до самого серця
Зернятко добра й теплоти.
- Я пропоную вам, діти переглянути маленький фрагмент цієї казки. Уважно-уважно подивитися, а після перегляду дати відповідь на моє запитання «Який головний герой?»
Перегляд фрагмента фільму 1
- Що ми можемо про нього сказати?
- Чи має він друзів?
- Тобто наш герой навчаючись у школі був самотній?….. а чому так вийшло?
- А що він відчував, коли з нам не хотіли товаришувати?
Експеримент «Забивання цвяхів»
- Я пропоную зробити разом добру справу…давайте приготуємо чай для нашого героя, щоб зігріти його ….але не звичайний…він буде називатися «Тепло дружніх почуттів». Із чого ми заваримо чай – ви будете обирати самостійно.
Ось такий запашний чай у нас вийшов….
- Яке слово синонім можна підібрати до усіх складових нашого чаю?
Закінчення мультфільму про їжачка
- Скажіть ці мали всі ці риси однокласники їжачка?
- Чи є перешкоди для дружби?
- Давайте зробимо висновок….якщо люди хочуть товаришувати, то їм не завадить зовнішній вигляд товариша…
- А кого можна назвати другом?
- А скільки коштує дружба?
- Дружба – це багатство?
- Я дуже часто чую від дітей таку фразу «не даси мені …щось там – не буду з тобою дружити…». Чи є ці люди друзями?
Перегляд відеоролику «Добрі справи просто так…»
- Які були однокласники?
- Чи хвалилися вони своїм вчинком?
- Чому вони пригостили хлопчика таємно?
- А що він може їм дати взамін?
Павутинка «Добрих справ»
— Говорять, що коли нас хтось ображає, ми маємо написати про це на піску,. Але коли хтось робить щось добре, ми повинні викарбувати це на камені.
- Як ви думаєте, чому образи – на піску, а добрі справи – на камені?
На піску – щоб вітри могли стерти напис,
На камені – щоб жоден вітер не зміг стерти такі слова.
Давайте будемо вчитися писати образи на піску і гравірувати радощі на камені.
Фізкультхвилинка
– В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).
– Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
– Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
– Починається справжня злива (плескання по стегнах).
– А ось і град та справжня буря (тупіт ногами).
– Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
– Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
– Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
– Тихий шелест вітру (потирання долонь).
– Ура! Сонце! (руки догори)
Чи можемо ми контролювати погоду?
А свої емоції???
Негативні емоції збираємо і мнемо, і викидаємо їх….
А тепер я пропоную вам зробити браслети дружби, який ви зможете подарувати своєму другові чи подрузі…
Практична робота
Фото
Підсумок : А тепер усі разом зробимо висновок з усього сказаного і складемо вірш про дружбу. Останнє слово кожного другого рядочка ви будете добирати самі в риму.
Щоб могли ми гарно жити,
Треба вчитися… (дружити).
А не кидатись словами,
Щоб не стати … (ворогами).
І запам’ятай собі —
З другом легше у… (журбі).
Друг нас виручити може,
У біді він … (допоможе).
А як пісня, жарт чи сміх —
Радість ділиться на… (всіх).
Друг нас може захистити
Може з класом … (помирити).
Друг не стане кепкувати
І на людях нас… (повчати).
А як сварять всі навкруг —
Йде на захист справжній… (друг).
І ніколи не забудь!
Й ти для друга — вірним… (будь)!
Й ще одне запам’ятай:
Друзів ти… (не забувай)!
Знайте, мої діти милі,
Дружба — це велика… (сила)!