Методична література для вчителів початкових класів по НУШ, яка є в наявності у шкільній бібліотеці:
1. Антонова О. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: викорисання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти” / Олена Антонова – Київ: Генеза, 2019. – 96 с.
2. Вашуленко М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Українська мова” у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник / М.С.Вашуленко. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2019. – 192 с.
3. Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2019. – 256 с.
4.. Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич. -Київ: Генеза, 2020. – 240 с.
5.Гущина Н.І. Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник. / Н.І.Гущина. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2020. – 112 с.
6. Кірик М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник. / М.Кірик, Л.Данилова. – Львів: Світ, 2019. – 136с.
7. Котик Т.М. Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навчально-методичний посібник для вчителів початкової школи. Тернопіль, Астон, 2020. – 192с.
8. Масол Л.М. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу” / Людмила Масол. – Київ: Генеза, 2019. – 208 с.: іл.
9.  Масол Л.М. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу” / Людмила Масол. – Київ: Генеза, 2020. – 160 с.: іл.
10. Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навчально-методичний посібник. / Т.М.Бабко, О.В.Банах, А.В.Вознюк, Г.А.Коломоєць. Л.Г.Кудрик, О.М.Мельник. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2020. – 208 с.
11. Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / Г.І.Дмитрів [та інші]. – Львів: Світ, 2019. – 224 с.
12. Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М.Бібік. – Київ: Література ЛТД, 2019. – 208 с.
13. Пометун О.І. Нова українська школа: розвиток критичного мислення учнів початкової школи: навчально-методичний посібник. / О.І.Пометун. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2020. – 192 с.
14. Рібцун Ю.В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. / Юлія рібцун. – Львів: Світ, 2020. – 264 с.:іл.
15. Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навчально-методичний посібник. / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків: Видавництво “Ранок”, 2019. – 352 с.
16.  Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навчально-методичний посібник. / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків: Видавництво “Ранок”, 2020. – 320 с.
17. Старагіна І.П. Нова українська школа6 розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навчально-методичний посібник. / Старагіна І.П., Терещенко В.М., Панченков А.О. – Харків: Соняшник, 2020. – 176 с., іл.
18. Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти” / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. – Київ: Генеза, 2019. – 64 с.
19.  Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти” для педагогічних працівників. / Олена Фідкевич, Наталія Богданець-Білоскаленко. – Київ: Генеза, 2020. – 96 с.
20. Цимбалару А.Д. Нова українська школа: освітній простір учня початкової школи: навчально-методичний посібник. / А.Д.Цимбалару. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2020. – 160 с.
Рекомендована література для позакласного читання учням 1-4 класів.
1. Андерсен Г.К. Казки. 2. Вдовиченко Галина. Ліга непарних шкарпеток. 3. Дал Роальд. Чарлі і шоколадна фабрика. 4. Дефо Данієль. Робінзон Крузо. 5. Забіла Наталя. В казках і в житті. 6. Забіла Наталя. Завісу відкрито. 7. Забіла Наталя. У широкий світ. 8. Казки українських письменників. 9. Лапіна Лілія. Дуже довга казка. 10. Ліндґрен Астрід. Малий і Карлсон, що живе на даху. 11. Ліндґрен Астрід Пеппі Довга панчоха. 12. Майданович Тетяна. Охоронниця слова: казки і казкові історії. 13. Мензатюк Зірка. Зварю тобі борщику. 14. Мої улюблені казки. 15. Нестайко В.З. В країні Сонячних Зайчиків. 16. Нестайко В.З. Дивовижні пригоди в лісовій школі. 17. Нестайко В.З. Космонавти з нашого будинку. 18. Нестайко В.З. Неймовірні детективи. 19. Нестайко В.З. Пригоди близнят козенят. 20. Нестайко В.З. Супер “Б” з “фрикадельками”. 21. Нестайко В.З. Тореадори з Васюківки. 22. Перлини казок. 23. Стельмах Я.М. Митькозавр із Юрківки. 24. Сухомлинський В. О. Бути людиною. 25. Сухомлинський В.О. Вічна тополя. 26. Сухомлинський В.О. Квітка сонця. 27. Сухомлинський В.О. Кращі казки та оповідання. 28. Сухомлинський В.О. Чиста криниця. 29. Сухомлинський В.О. Я розповім вам казку: філософія для дітей. 30. Українська міфологія: легенди, перекази. 31. Українські літературні казки. 32. Українські народні казки. 33. Українські народні казки. Гуцульщина. 34. Українські народні казки. Поділля. 35. Українські народні казки про тварин. 36. Улюблені казки. 37. Франко І.Я. Коли ще звірі говорили. 38. Шевченко Т.Г. Кобзар. 39. Шевченко Т.Г. Малий Кобзар.

Забезпеченість закладу освіти методичною літературою

Картотека газетно-журнальних статей з питань педагогіки

Академія інноваційного розвитку освіти

Налаштовуємось на роботу з дітьми

Методичні рекомендації про викладання іноземних мов у 2020/2021 навчальному році