«Лідерство – це вміння передавати іншим людям розуміння їхньої цінності та потенціалу настільки чітко, що в них з´являється натхнення бачити їх у собі.»

Стівен Кові

Для того, щоб учні засвоїли навички ХХІ століття та були готові до успішного життя у сучасному світі, заклад освіти розпочав упровадження  програми «Лідер в мені», яка є адаптацією відомої програми Стівена Кові «Сім звичок високоефективних людей» до шкільного середовища та дитячого віку.

Для нас дуже важливо:

7 звичок – це підготовка дитини до життя. Програма має навчити учнів покладатися на себе (бути незалежним) і співпрацювати з іншими (бути взаємозалежними)

Опанування звичок учнями відбувається у декілька етапів:

  • ознайомлення
  • формування навичок під час занять, відпрацювання та практика (за участі педагогів та однокласників)
  • використання в повсякденній діяльності (керування у вирішенні питань та проблем, використання лексики Звичок тощо)
  • участь у Днях Лідерства

Сім звичок

  • Я проактивний
  • Я відповідальний(-а).
  • Я виявляю ініціативу.
  • Я вибираю свої дії, своє ставлення і свій настрій.
  • Я не звинувачую інших у своїх помилках.
  • Мене можна образити лише, коли я вирішив(-ла) бути ображеним (-ою).
  • Для того, щоб вчиняти правильно, мені не потрібно, щоб про це хтось попросив, і я вчиняю правильно, навіть якщо ніхто не бачить.

  • Я знаю свою мету
  • Я планую заздалегідь і встановлюю цілі.
  • Я роблю те, що має значення і щось змінює.
  • Я важлива частина свого класу і роблю свій внесок у виконання у виконання школою свого завдання та реалізації її бачення.
  • Я намагаюся бути порядним громадянином.

  • Я роблю спочатку важливе, а потім термінове
  • Я витрачаю свій час на найбільш важливі справи.
  • Це означає, що я кажу «ні» тому, що мені не потрібно робити.
  • Я встановлюю пріоритет, складаю розклад та рухаюсь за планом.
  • Я дисциплінований та добре організований.

4)Я думаю в стилі «win-win»

  • Я утримую баланс між тим, чого бажаю я та тим, чого бажають інші.
  • Коли починається конфлікт, я шукаю вирішення, за якого обидві сторони виграють.

5) Я спочатку слухаю іншого, а потім пояснюю своє

  • Я вислуховую ідеї та почуття інших.
  • Я намагаюсь побачити речі з їхнього погляду.
  • Я слухаю та не перебиваю.
  • Я слухаю вухами, очима та серцем.
  • Я впевнено висловлюю свої ідеї.
  • Розмовляючи з людиною, я дивлюся їй у вічі.

6) Я створюю синергію

  • Я ціную сильні сторони інших людей та навчаюся в них.
  • Я встановлюю гарні стосунки з іншими, навіть з тими, хто на мене не схожий.
  • Я гарно працюю в групі, адже знаю, що в команді ми можемо знайти кращі рішення, ніж поодинці.
  • Коли є два варіанти, я завжди шукаю третю альтернативу.
  • Я поводжуся скромно.

7) Я вчасно загострюю пилку

  • Я правильно харчуюся, займаюся фізичними вправами — піклуюся про своє тіло.
  • Я вивчаю багато нового, і не тільки в школі — піклуюся про свій розум.
  • Я проводжу час зі своєю родиною й друзями — піклуюся про своє серце.
  • Я приділяю час тому, щоб допомагати людям — піклуюся про свою душу.
  • Я утримую баланс між всіма частинами свого життя.

оголошення

05-03-2020

Коронавірус: профілактика, інфікування і поширення

Настанови МОЗ

12-03-2020
До уваги всіх учасників освітнього процесу!

     
05-05-2020