Учні 4-Г класу завершили роботу над навчальним міні-проектом «Країни малі та великі». Працювали плідно: збирали інформацію, виготовляли путівники по країнах світу, оформили тематичний лепбук, складали гарячі питання. Як підсумок, провели пізнавальний турнір «Ти – мені, я- тобі», під час якого юні мандрівники і змогли проявити свої знання та вміння працювати у команді.
Стан організації освітнього процесу та рівня знань учнів з української мови та літературного читання
Державний стандарт початкової освіти
Групова робота належить до однієї з форм діяльноті інтерактивних технологій навчання. У 3 -Г класі цікаво і змістовно пройшов урок з навколишньої світу
“Мешканці грунту”.Діти продуктивно співпрацювали в групах,збагачували свої знання новою інформацією,презентували свою роботу.
Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018-2019 навчальному році
Наказ про заходи щодо запровадження Нової української школи
Презентація Концепції Нової української школи
10 способів проведення опитування на уроках
Модельна навчальна програма для 1 класу
Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2017/2018 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2017/2018 навчальному році
Особливості впровадження та реалізації оновленої програми «Фізична культура» для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладівНаказ “Про проведення Тижня початкових класів”
«Нова українська школа не може відбутися без учителя, який володіє сучасними методами викладання, вміє спілкуватися з поколінням дітей, які краще за дорослих розуміються на цифрових технологіях.» – зазначає міністр освіти Лілія Гриневич
Одним з основних завдань педагогів школи є створення ситуації успіху для кожного школяра .А це можливо через формування ключових компетентностей. . Для вдалого формування в учнів ключових компетентностей традиційні форми навчання, що мають найчастіше репродуктивний характер, переорієнтовуються на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині впродовж життя. Тому вчителі нашої школи у своїй роботі широко використовують нетрадиційні форми навчання як то екскурсії, віртуальні подорожі, навчально-виховні проекти, інтегровані, бінарні уроки із застосуванням ІКТ, використовують інноваційні методи та прийоми навчання ,створюючи умови для співпраці учнів у парі, групі, колективі.