Міська методична проблема

«Формування конкурентоспроможної, соціалізованої особистості, громадянина – патріота шляхом упровадження сучасних інноваційних технологій на засадах педагогіки партнерства»

Методична проблема школи

«Реалізація принципу гуманізації освітнього процесу через діяльнісний, особистісний та компетентнісний підходи, використовуючи технологію інтегрованого навчання»

Структура методичної роботи

  • Школа професійної адаптації – керівник Полулях В.М., вчитель початкових класів;
  • Школа інноваційних технологій – керівник Масюкова Г.І., вчитель початкових класів;
  • Школа сприяння здоров’ю – керівник Єрмакова А.О., педагог-організатор;
  • Методичне об’єднання вчителів початкових класів – керівник Турченюк С.М., вчитель початкових класів;
  • Методичне об’єднання вчителів англійської мови – керівник Морозова О.Г., вчитель англійської мови;
  • Методичне об’єднання вихователів ГПД – керівник Усова І.В., вихователь групи продовженого дня;
  • Творча група “First LEGO Foundation” – керівник Шрамко Д.О., вчитель англійської мови;
  • Творча група «Лідер у мені» – керівник Марченко Ю.О., вчитель початкових класів;
  • Творча група “Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу” – керівник Захарченко М.Г., практичний психолог;
  • Творча група «Мова без кордонів» – керівник Корецька А.В., вчитель англійської мови.

Роль і місце інтеграції в поч школі

Анкета

Абетка для директора та

інституційний аудит: траєкторія успіху для кожної школи (скачати)

На допомогу вихователю дидактичні матеріали до Дня сімї

 

оголошення

05-03-2020

Коронавірус: профілактика, інфікування і поширення

Настанови МОЗ

12-03-2020
     
05-05-2020