
Калашник Ніна Михайлівна
Закінчила Глухівський державний педагогічний інститут імені С. М. Сергєєва-Ценського за спеціальністю педагогіка і методика початкового навчання та отримала кваліфікацію вчитель початкових класів. Маю вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «вчитель-методист». Педагогічний стаж - 38 років. У своїй роботі керуюсь 5 заповідями:
- Люби дитину!
- Вір у дитину!
- Знай дитину!
- Поважай дитину!
Розумій дитину!

Пономаренко Любов Григорівна
Любов Григорівна отримала вищу педагогічну освіту у Глухівському державному педагогічному інститут ім.С.М.Сергеєва-Ценського за спеціальністю - педагогіка і методика початкового навчання. Вона має вищу кваліфікаційну категорію та звання - старший вчитель. Педагогічний стаж: 39 років. Життєве кредо: "Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя — життям, найгірше – це втратити віру". Працює над навчально-методичною проблемою: "Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів через використання словникових слів на уроках української та російської мови".

Цьома Людмила Петрівна
Закінчила Лебединське педагогічне училище, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.
Стаж педагогічної діяльності – 38 років. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Маю власні методичні розробки, якими ділюсь із колегами школи, міста, області на семінарах різних рівнів, оприлюднюю їх на методичному сайті для вчителів Infourok.ru.
Мої вихованці серед учасників і переможців конкурсів: Міжнародного математичного - «Кенгуру», Міжнародного інтерактивного природничого - «Колосок», обласного природничо-математичного - «Совенятко». Цьому сприяють технології розвивального навчання через створення ситуації успіху, активної творчої діяльності, які я застосовую в навчально-виховному процесі.

Линник Марія Миколаївна
Ніколи не зупиняюсь на досягнутому,
завжди йду вперед до нових перемог!»
Працюю вчителем початкових класів. Стаж психолого-педагогічної роботи 5 років. Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка, факультет: педагогіки та практичної психології і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Практична психологія» та здобула кваліфікацію практичного психолога та вчителя англійської мови у 2011 році.
Для мене професія педагога - це постійний саморозвиток. Дитячі враження найчастіше залишаються в пам’яті на все життя та якими будуть ці спогади залежить від нас.
Як метелик сприяє квітучості природи, так і я намагаюся створювати сприятливі умови для всебічного та креативного розвитку особистості.

Марченко Юлія Олексіївна

Масюкова Ганна Іванівна
Пишаюсь тим, що я вчитель початкових класів. Мій педагогічний стаж – 13 років. Закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка, філологічний факультет, де здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та зарубіжної літератури. Згодом закінчила факультет післядипломної освіти, після чого було присвоєно кваліфікацію вчителя початкових класів. Володію методикою викладання за педтехнологією «Росток». Маю сертифікати про успішне завершення тренінгу «Розвиток в учнів життєвих компетенцій ХХІ століття» і семінару «Початкова школа в контексті сучасних змін в освіті».
На уроках використовую інтерактивні методи навчання, які розвивають у дітей особистісність, комунікабельність, уміння відстоювати власну думку.
Працюю так, щоб прорости квіткою в душах дітей, яка б там розквітла розумом, теплом, добром, справедливістю і любов’ю до світу.

Діганова Юлія Олександрівна

Лисенко Оксана Сергіївна

Зазерська Марина Євгеніївна

Ілюхіна Тетяна Василівна
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, маю 29 років педагогічного стажу. Свого часу закінчила Глухівській державний педагогічний інститут імені С. М. Сергєєва-Ценського.
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем. Якщо він має тільки любов до учня, як батько, мати, він буде краще того вчителя, який прочитав усі книги, але не має любові ні до справи, ні до учнів. Якщо ж учитель об`єднує в собі любов і до справи, і до учнів, він – досконалий учитель!». Цей вислів ще в студентські роки запав у душу і визначив мій особистий шлях у професії. Я прагну і все життя працюю на те, щоб бути таким досконалим учителем для своїх учнів.
Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Наші школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові і добра, що створена в Сумській спеціалізованій школі І ступеня №30. А у класі, який веду, немає поділу на просто учнів і просто вчителя, адже ми разом живемо однією великою родиною: діти, я -наставник і батьки.

Турченюк Світлана Миколаївна
У 1991 році закінчила Глухівський державний педагогічний інститут імені С. Н. Сергєєва-Ценського за спеціальністю педагогіка та методика початкового навчання. Стаж роботи - 24 роки. Постійно вчусь, удосконалюю свої знання і вміння, розвиваюсь. Побувала на курсах: Intel «Навчання для майбутнього», «Розвиток інформаційної компетентності вчителів початкових класів, які викладатимуть інформатику з 2-го класу»; на практичному тренінгу «Розвиток в учнів життєвих компетенцій ХХІ століття за допомогою хмарних технологій».
У своїй педагогічній діяльності активно застосовую інтерактивні методики, подачу матеріалу з допомогою мультимедійних засобів навчання, дидактичні ігри, впроваджую проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, методики групового навчання, а також практикую особистісно-орієнтований підхід до виховання учнів.
Виховую у дітей самостійність, допитливість і віру в себе. Прагну стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. Переконана, що шкільні уроки мають бути уроками духовної спільності, взаємної довіри, доброзичливості.

Полулях Валентина Миколаївна
Мій стаж педагогічної робити - 37 років. Вважаю, що головною метою навчально-виховного процесу має бути формування повновартісної, індивідуально вираженої, всебічно розвиненої особистості.
Всю свою діяльність направляю на те, щоб мої вихованці отримали міцні знання, уміли орієнтуватися в бурхливому життєвому потоці, були повноцінними особистостями і справжніми людьми.
Щоб навчання для учнів було простим і бажаним, пропоную такі завдання, які дитина на даному етапі вікового розвитку може сприйняти найбільш зацікавлено і виконає з найменшими труднощами.
Використовую методи компетентнісно-орієнтованого підходу, нестандартні форми проведення уроків, створюю унікальні творчі навчальні завдання, що разом дає ефективні результати.

Діденко Тетяна Вікторівна
Мій загальний педагогічний стаж - 35років. Маю вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «вчитель-методист». Свого часу закінчила Глухівський державний педагогічний інститут імені С. М. Сергєєва-Ценського за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання».
Працюю над проблемою «Використання ІКТ на уроках у початковій школі як засіб активізації пізнавальної діяльності». У своїй роботі активно впроваджую тестові завдання, презентації, роботи учнів у програмі Paint.
«Людина народжується не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний», - так колись говорив наш відомий педагог і письменник Василь Сухомлинський. Я беру за основу це його твердження і працюю над тим, щоб розкрити внутрішній потенціал, природні здібності моїх учнів, які б примножували добро і красу в цьому світі.

Панова Світлана Іванівна
Освіта – вища. Закінчила Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка за спеціальністю вчитель початкових класів, Сумський державний педагогічний інститут імені А.С.Макаренка – вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка – вчитель початкових класів. Світлана Іванівна спеціаліст І категорії, має загальний стаж 26 років. Професійна позиція:"Стараюся у своїй роботі навчати дітей бути допитливими, не боятися помилятися, вміти самостійно знаходити відповіді на свої питання, бути відповідальними за свої вчинки".

Калавур Людмила Іванівна
Фах учителя здобула в Путивльському педагогічному училищі і в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка.
Працюю над методичною проблемою «Оптимізація контрольно–оцінної діяльності учнів шляхом впровадження тестової системи оцінювання на уроках навколишнього світу». Розробила спеціальну систему завдань для початкової школи: «Тестові завдання на уроках навколишнього світу для 1 і 2 класів». Зараз цією методичною розробкою користуються вчителі, які працюють за технологією навчання «Росток». Крім цього, створила тести для уроків навколишнього світу для 3-4 класів. Свої методичні напрацювання оприлюднюю на сайті взаємопідтримки для вчителів infourok.ru
Мої вихованці постійно беруть участь, стають переможцями Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок».
Ми виховуємо не просто дітей, а людей майбутнього. Щоб це зробити якнайкраще, треба зазирнути у те майбутнє, побачити у ньому своїх вихованців - і відповідно до побаченого діяти у навчально-виховному процесі.

Озмитель Марина Михайлівна
Здобула фах вчителя початкових класів та музики в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка, а також здобула кваліфікацію «викладач педагогіки і методик початкової освіти».
Мій педагогічний підхід націлений на всебічний розвиток дітей, особливо на розвиток їхньої уяви. Задля цього використовую рольові ігри, інформаційно-комп’ютерні технології; зацікавлюю учнів власним прикладом, адже я для них – старший товариш.
Найбільша цінність у житті людини – здоров’я. Тож прищеплюю своїм вихованцям любов до найголовнішого – спорту, щоб заняття фізкультурою, спортивними іграми вони навчилися сприймати як найнеобхіднішу частину свого життя.

Ященко Віталіна Віталіївна
Хто не дивиться вперед, залишається позаду
Мої цінності: незалежність, повага, дружелюбність, розвиток. Вважаю, що будь-які відносини і сімейні, і професійні, можуть розвиватися лише на їхній основі.
Педагогічна філософія:
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя й учня;
- всебічно розвивати творчі здібності учнів;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина.

Корабельська Лілія Генадіївна
Життєве кредо: Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.
Педагогічні погляди:
- Вважаю , що будь- які відносини і сімейні, і професійні, можуть розвиватися лише на основі поваги та взаємодопомоги.
- Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Принципи:
- Гуманістичне ставлення до кожного вихованця;
- Урахування індивідуальних особливостей учня:
- Формування духовного світу дитини;
- Стимулювання розвитку і саморозвитку дитини;
- Розвиток творчих здібностей дитини в умовах колективу співдружності.